Συχνές Ερωτήσεις

/
Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αγοράσω από το Niki FC Store;

Στο www.nikifc.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε διαδικτυακές αγορές οποιαδήποτε στιγμή και με ένα κλικ τα προϊόντα να βρίσκονται στην πόρτα σας!

Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες του κεντρικού μενού, προκειμένου να πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε να επιλέξετε κάτι συγκεκριμένο, είτε από τις υποκατηγορίες του μενού, είτε από τις κατηγορίες στη σελίδα εμφάνισης των προϊόντων. Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, στην αναλυτική σελίδα του προϊόντος, επιλέξτε μέγεθος και κάντε κλικ στο “add to cart”.

Τί χρειάζομαι για να κάνω αγορές στο Internet?

Το μόνο που χρειάζεστε είναι διάθεση για αγορές και φυσικά έναν υπολογιστή με πρόσβαση στο Internet. Δεν είναι απαραίτητη η πιστωτική κάρτα για να κάνετε αγορά! Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή να δώσετε την αξία της παραγγελίας σας με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφοράς.

Πώς μπορώ να βρω το προϊόν που ψάχνω?

Αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο, πληκτρολογήστε το στην μπάρα αναζήτησης, πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα μας και θα εμφανιστεί ότι είναι σχετικό με την αναζήτηση σας.

Βρήκατε αυτό που ψάχνετε; Προσθέστε το στο καλάθι αγορών σας και όταν τελειώσετε τις αγορές σας ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας!

Το προϊόν που ψάχνω δεν είναι διαθέσιμο. Μου αρέσει πολύ, πως μπορώ να το βρω;

Όταν το προϊόν που θέλετε είναι out of stock (δεν είναι διαθέσιμο) τότε μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση ………………………

Διαδικασία Πληρωμής

1ο Βήμα: Όταν τελειώσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στο ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ πάνω δεξιά στη σελίδα και ελέγξτε τα προϊόντα που έχετε προσθέσει σε νούμερο και ποσότητα. Εδώ, μπορείτε επίσης, να αλλάξετε την ποσότητα ενός προϊόντος ή να διαγράψετε κάποιο προϊόν από το καλάθι των αγορών σας. Αφού ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι κάντε κλικ στο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ.

2o Βήμα: Εάν είστε ήδη μέλος θα σας ζητηθεί να κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας διαφορετικά θα πρέπει να εγγραφείτε πρώτα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μετά να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης.

3ο Βήμα: Μετά την είσοδό στο λογαριασμό σας θα εμφανιστούν τα στοιχεία χρέωσης και παράδοσης που έχετε δηλώσει. Εάν θέλετε να σας αποσταλούν τα προϊόντα σε κάποια άλλη διεύθυνση απλά την επιλέγετε.

4ο Βήμα: Στην συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής. Για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό επικοινωνήστε μαζί μας. Τέλος, πατήστε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?

Επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση …………………. για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και μόλις λάβουμε το μήνυμά σας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Μπορείτε επίσης να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα μέσω της σελίδας μας στο facebook (Νίκη Βόλου – nikifcstore).

Tip: Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας, η απάντηση που ψάχνετε μπορεί να βρίσκετε στη λίστα συχνών ερωτήσεων.

Τρόποι Πληρωμής

To Niki FC Store σας δίνει τη δυνατότητα να πληρώσετε την παραγγελία σας με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής σας διευκολύνει:

1. Με αντικαταβολή – πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας.
Η αντικαταβολή εντός Ελλάδος ορίζεται στα 5 € ανεξαρτήτως περιοχής. Εκτός Ελλάδος δεν υπάρχει η επιλογή για αντικαταβολή.

2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στην κατάθεση μέσω τραπέζης και αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, τα προϊόντα δεσμεύονται αλλά δεν αποστέλλονται. Η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιείται ΜΟΝΟ αφότου γίνει η κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό και στη συνέχεια μας ενημερώστε ηλεκτρονικά στο ……………………………. Στην τιμή περιλαμβάνεται και η χρέωση των μεταφορικών του πελάτη.

Alpha Bank
Αριθμός λογαριασμού (ΙΒΑΝ): IBAN: GR……………………………………….
SWIFT CODE: …………………..

3. Paypal (Εφόσον μπορούμε να το υποστηρίξουμε)
Το PayPal είναι μία υπηρεσία που προσφέρει ασφάλεια στις διαδικτυακές αγορές. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα διαδικτυακό λογαριασμό ο οποίος δίνει την δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε διαδικτυακές μας συναλλαγές χωρίς την καταχώριση στοιχείων της πιστωτικής μας κάρτας..

 4. Με χρέωση της κάρτας σας.
Οι πιστωτικές κάρτες που δεχόμαστε είναι MASTERCARD, VISA, MAESTRO και DINER’S. Στην αγορά με πιστωτική κάρτα δεν υπάρχει κάποια άλλη επιβάρυνση εκτός της παραγγελίας και των μεταφορικών (εντός Ελλάδος ορίζονται στα 5 € ανεξαρτήτως περιοχής).

* Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού, θα πρέπει να προχωρήσετε στην κατάθεση ολόκληρου του ποσού της παραγγελίας σας εντός 2 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας. Πέραν αυτού του ορίου η παραγγελία θα ακυρώνεται και δεν θα πραγματοποιείται η εκτέλεσή της.

Προσοχή:
Είναι σημαντικό στην κατάθεση που θα κάνετε ως αιτιολογία να φαίνεται το ονοματεπώνυμο που έχει δηλωθεί στην παραγγελία σας ή τον κωδικό της παραγγελίας σας. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε με email στο …………………………. και να μας δώσετε το όνομα από το οποίο θα γίνει η κατάθεση. Όλες οι συναλλαγές διέπονται από το διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Αλλαγές και Επιστροφές

*Αλλαγές γίνονται εντός 14 εργάσιμων ημερών, απο την ημέρα που θα παραλάβετε με την απόδειξη σας και με ΕΛΤΑ COURIER Πόρτα-Πόρτα (???). Μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, αναλαμβάνοντας εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη και την όποια χρέωση.

*Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία.

*Για να μας στείλετε πίσω το δέμα, τα έξοδα της αποστολής θα καταβληθούν από την ΠΑΕ, ενώ για να παραλάβετε το νέο δέμα, τα έξοδα αποστολής είναι 5€. Σε περίπτωση που το προϊόν βρισκόταν σε έκπτωση, τότε θα επιβαρυνθείτε πλήρως τα έξοδα αποστολής και παραλαβής.

*Σε περίπτωση που χρειαστείτε παραπάνω από δύο αλλαγές, τα έξοδα αποστολής και παραλαβής καταβάλλονται από εσάς.

*Οι αλλαγές για τις αποστολές στο εξωτερικό γίνονται με δικά σας έξοδα αποστολήςΣτα εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

*Εφόσον έχετε συμπληρώσει τα παραπάνω στοιχεία, στέλνετε το προϊόν (στην αρχική του κατάσταση) που επιθυμείτε να αλλάξετε ή επιστρέψετε στην διεύθυνση αποστολής εντός 10 ημερών με ΕΛΤΑ COURIER ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ.

*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής για να μας στείλετε το δέμα με courier, γίνονται με χρέωση δική σας. Η επιστροφή του ποσού γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης).

*Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία (τυπωμένα μπλουζάκια). Η εταιρεία μας αφού παραλάβει το προϊόν και εφ’ όσον πληρούνται όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις θα προβεί στην άμεση αλλαγή-αντικατάσταση(ανάλογα με τη διαθεσιμότητα) και αποστολή του νέου προϊόντος. Για να μπορεί να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική ποιοτικά κατάσταση που το παραλάβατε και με τις ετικέτες επάνω. Δεν θα πρέπει να έχει φορεθεί (εκτός από τη δοκιμή), πλυθεί, σιδερωθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού. Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων είναι αποκλειστικά δική σας για αυτό και θα πρέπει να εξασφαλίσετε την ασφαλή μεταφορά του και να φροντίσετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο.

Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα?

A. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος με επωνυμία και να γίνουν παραγγελίες προϊόντων, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν φτάσετε στο στάδιο της παραγγελίας, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του κινητού ή σταθερού σας τηλεφώνου,την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη/χρήστη του διαδικτυακού μας τόπου διέπεται από τους παρόντες Όρους Χρήσεως, τα οριζόμενα στο Ελληνικό Δίκαιο (Ν. 2472/1997, όπως ισχύει και τις διατάξεις κανονιστικού χαρακτήρα) και τις Αποφάσεις, Οδηγίες και Κανονισμούς της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας του πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.

B. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Οι δημιουργοί φωτογραφιών ως πρωτοτύπων έργων του πνεύματος σύμφωνα με την διάταξη 2§ 1 της Διεθνούς Σύμβασης Βέρνης – Παρισίων , του άρθρου 2 § 1 του Ν. 2121/1993, όπως ισχύει σήμερα και της Οδηγίας 93/98 ΕΚ, έχουν συμφωνήσει να μεταβιβάζεται αυτοδίκαια (κατά το άρθρο 32 § 2 του Ν. 2121/93, όπως ισχύει σήμερα) στην εκάστοτε εταιρεία (Niki FC Store)) το περιουσιακό δικαίωμα και το σύνολο των εξουσιών τους επ’ αυτού σχετικά με κάθε φωτογραφία που θα δημιουργούν και έχουν αποδεχθεί ότι η εκάστοτε εταιρεία (Niki FC Store) θα έχει την πλήρη εκμετάλλευση των έργων αυτών χωρίς περιορισμό καθώς και τα δικαιώματα τροποποίησης, αναπαραγωγής, ένταξης και πολλαπλασιασμού για όλη την διάρκειά της (άρθρο 9 της Συνθήκης WIPO για την πνευματική ιδιοκτησία που κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν. 3184/2003 – ΦΕΚΑ’ 228/26.09.2003, 12 της Συμφωνίας TRIPS για τα δικαιώματα της διανοητικής ιδιοκτησίας στον τομέα του Εμπορίου, που κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν. 2290/1995 [ΦΕΚ Α’ 28] καθώς και το άρθρο 6 της Οδηγίας 93/98.

Πώς είμαι σίγουρος ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία?

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα εμφανιστεί στη σελίδα μήνυμα «Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε». Έπειτα, θα σας αποσταλεί email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας το οποίο επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.

Προσοχή:
Για να μπορέσετε να λάβετε το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας θα πρέπει κατά την εγγραφή σας να καταχωρήσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση με μικρά γράμματα, όχι με κεφαλαία!

Πού θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Όλες οι παραδόσεις γίνονται από τις 9.00 το πρωί έως τις 19.00 το απόγευμα.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε η εταιρεία ταχυμεταφοράς θα σας αφήσει σημείωμα καθώς θα επικοινωνήσει μαζί σας και τηλεφωνικά προκειμένου να σας βρει για να σας παραδώσει την παραγγελία σας.

Tip: Αν εργάζεστε και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει την παραγγελία σας στο σπίτι σας, σας συμβουλεύουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασία σας ως τόπο αποστολής του δέματος, καθώς η παραγγελία, όπως αναφέραμε μπορεί να παραδοθεί από τις 9.00 μέχρι της 19.00, ώρες που πιθανότατα να απουσιάζετε!
Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

Δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου!

Εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 5 ημερών τότε στείλτε μας email τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση ……………………… και εμείς θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να εντοπίσουμε και να διασφαλίσουμε την παραλαβή σας.

Μπορείτε επίσης να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα (με τα παραπάνω στοιχείά) μέσω της σελίδας μας στο facebook (Νίκη Βόλου – nikifcstore).

Εάν έχετε κάποια άλλη ερώτηση:

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.